2013年9月6日

✿ 新鞋。Mel ❤

2013年8月4日

Mel❤買了新鞋,超平喲!原價不過是$300,現有7折!

水太太習慣了穿平底鞋,又喜歡穿膠鞋,方便下雨天又舒適。這雙鞋都是平底膠鞋,又有水太太喜歡的小蝴蝶結,一看上來就喜歡了!




現在穿了一個月,覺得非常舒適!難得買得到合心意的鞋,好開心!

4 則留言:

  1. 係專門店有7折嘛..??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~ 我係o係k11間專門店買架~~ 不過而家好似出左新鞋款,可能已冇折了~~ 但有興趣可以去行下

      刪除
  2. 我都好鍾意著膠鞋~mel係melissa平line,超抵著!

    回覆刪除

水太太新開了facebook專頁,請like哦﹗
http://www.facebook.com/mrswater.blog

在此認識大家真好,歡迎留言哦~~ 你們的每一個回應和留言都是對水太太生活故事的回饋﹗

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...