2013年11月15日

✿ [旺角] * greyhound cafe~ 泰式fusion菜~ 超乎想像的好味道

2013年11月2日

今天水太太和奧莉花須一同到旺角工作
於是忙裡偷閒在旺角新世紀廣場greyhound cafe吃午飯
這裡超方便吧
就在人來人往的商場內





這餐廳裝修得不像傳統的泰國餐廳
沒有熱帶小島氣氛
卻有一種現代藝術的氣質



這裡沒有set lunch
水太太和奧莉花點了三個菜一同分享

泰式沙嗲雞柳串 $88
不得不*大讚*這沙嗲汁
超有沙嗲香帶點微辣
而雞柳肉燒得剛好
不會太乾而失去肉汁
超有驚喜



炸越式蟹肉春卷 $78
內裡是啖啖蟹肉
外皮炸得超脆但如果外皮薄一點就更美味啊



泰式蝦乾豬柳燴河粉 $78
另配幾款調味料
很有特色
事實上光是河粉已很美味呢
河粉不是齊齊整整一條條直條的
而是一塊塊不太規則的
水太太就是喜歡這一塊塊的
食下去又滑又少許煙靵
很喜歡
而且醬汁很美味
配上炒得很香脆的蝦乾和美味的豬柳
這個河粉真的非常好



整體來說
這裡的食物質素超乎水太太想像
原本以為又是貴而不飽的餐廳
或者普通泰式餐廳
或者fusion菜總給人一種不倫不類的感覺
但這裡的泰式fusion菜式又很有風味
環境又理想
服務態度不錯
以後朋友聚會又可以多一個好選擇

***

greyhound cafe

地址:旺角太子道西193號新世紀廣場3樓301至302號舖
電話:2394 6000
營業時間:星期一至六: 08:30-23:00 / 星期日: 11:00-23:00

28 則留言:

  1. 旺角都開了分店呀,這間餐廳在泰國好像頗出名,食物睇落幾好味,有機會去試下。

    回覆刪除
  2. 這間也不錯呢 我也試過^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係唔錯,好味道!

      刪除
  3. 我之前食過尖沙咀店都OK 架~~
    你有無飲佢個凍檸茶呀??好味架~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀~~冇添! 下次再去試試!

      刪除
  4. ...唔, 可能我真係好討厭fushion野, 我食過兩次, 真係覺得好怪, 同唔好食
    但佢個coconut crepe cake係唔錯的

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢啲甜品好吸引! 我都好想試下佢啲甜品~~~

      刪除
  5. 旺角啱我,等我又去試下先

    回覆刪除
  6. 原來開到去旺角啦~~我食過尖沙咀個間都唔錯呢,幾啱GATHERING^^

    回覆刪除
  7. 我都好似試過去呢豎食嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度咁方便, 食過都唔出奇

      刪除
  8. 我係尖咀嗰間食過, 佢嘅薄切三文魚配泰式辣汁同凍0茶都好GD.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講嗰兩樣我都好想試呢!

      刪除
  9. 我中意食薄切三文魚係每次必點的

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似好多人推介薄切三文魚呢,我都好想試試!

      刪除
  10. 未食過泰國野,呢個商場,都好少去。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未食過泰國野? 好少可喎! 有機會試下~~

      刪除
  11. 回覆
    1. 係呀~~ 一D唔似食泰國菜~~

      刪除
  12. 下次去試試先,謝謝!

    回覆刪除
  13. 有d似去左曼谷咁,好想吃泰菜!

    回覆刪除

水太太新開了facebook專頁,請like哦﹗
http://www.facebook.com/mrswater.blog

在此認識大家真好,歡迎留言哦~~ 你們的每一個回應和留言都是對水太太生活故事的回饋﹗

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...