2014年3月13日

✿ 新元朗中心 TOAST BOX 開幕了

 
2014年3月7日
 
雖然TOAST BOX 在香港已開餐廳有一段時間
但水太太一直沒有嚐過
直到最近新元朗中心TOAST BOX 開幕了才試試
這間TOAST BOX 裝修至開幕有幾個月時間,一直期待它何時正式開業

見這裡裝修得很美,帶點歐陸風情
完全不像它自稱的走「古舊南洋老茶室」的路線
但水太太更喜歡這白色法國小店風格,超棒哦
 
 
今次來是宵夜時間
水爺點了五香肉丁煎蛋麵
他說這五香肉丁真的很香,肉丁很腍,是他吃過最美味的五香肉丁(很誇張了吧?﹗)
麵也煮很剛剛好,不太腍不太硬
 


水太太不太肚餓,就單點了個邪惡的牛油蜜糖西多士(呵呵~)
蜜糖很香甜有層次,不是單一味甜到漏的感覺
西多士炸得有少許乾,外面有點脆,不過也算頗美味
而且這個單點激便宜,只須$15﹗
 
 
這裡也有斑蘭蛋糕和麵包賣,價錢不算貴,有機會也想試試
 
TOAST BOX
地址:元朗朗日路8號新元朗中心1樓A161號舖
電話:3543 0601
 
***
 
 

34 則留言:

  1. 食物質素不錯喎,佈置清新雅致。

    回覆刪除
  2. 對個西多士好有興趣~~ 而且價錢算唔貴哩~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 平呀~~ 不過如果加杯野飲就貴囉,單點價錢差$10

      刪除
  3. 點解會有五香肉丁煎蛋麵呢樣嘢食㗎!?我覺得佢仲邪惡過件西多喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha... 五香肉丁係水爺食... 佢仲有d quota可以邪惡下... 嘿

      刪除
  4. 佢哋每間分店嘅裝修都好統一喎!

    回覆刪除
  5. 我經常經過這店, 可能一天碰見你啊!
    找天去試 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦~~ 你都係街坊呢~~

      刪除
    2. 等了幾年新元中裝修,再開時發覺餐廳少之又少,有點可惜。

      刪除
    3. 係呀,以前都有太興同紅樹林,而家轉晒,我都覺得佢要多返啲食肆

      刪除
    4. 對面的midtown商場,2010年時話2013年開張,依家影都無,可能三年又三年?

      刪除
    5. 聽聞要等埋YOHO三期個商場落成一齊開張喎,不過三期商場都未有咁快有聲氣

      刪除
  6. 回覆
    1. ok 架~~ 香港都愈開愈多分店

      刪除
  7. 同新加坡既裝潢好相似,我最like kaya toast

    回覆刪除
  8. 我上月經過,還未開幕呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗大概開左個多星期到咋~~

      刪除
  9. TOAST BOX `的奶茶同咖央多係我favoite ^^

    回覆刪除
  10. 裝修真係好有歐陸風味 , 坐响呢間店食嘢真係一大享受呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 環境幾好,但係個地點勁多人經過,唔夠寧靜

      刪除
  11. 哇哈哈, 我都成日食呢間架, 好好味, 不過我係apm食, 感覺上你呢間大間d, 我地果邊好full架, 成日都無位~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間感覺大D,因為係開放式設計,只有少許圍欄~~ 同埋我影相既時候已經打烊了,所以好似冇咩人~~

      刪除
  12. yeah~ 我都食左,好好味 ^^
    其實佢應該晨早開張啦,個商場裝修左咁耐.....XDD

    回覆刪除
  13. 前日經過好多人食呀~~
    個商場裝修後靚左好多

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,而家個商場算係比較多野行

      刪除
  14. 個多士見到都想食

    回覆刪除
  15. 我屋企樓下有呢間~不過都幾多人吓~要等呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間都算受歡迎,我地呢邊呢間都幾多人呢

      刪除

水太太新開了facebook專頁,請like哦﹗
http://www.facebook.com/mrswater.blog

在此認識大家真好,歡迎留言哦~~ 你們的每一個回應和留言都是對水太太生活故事的回饋﹗

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...