2014年3月8日

✿ 屯門錦薈坊。麻酸樂米線專門店

2014年3月2日
 
吉之島又有感謝日,水太太和水爺齊齊到吉之島看家品
為方便,就在屯門錦薈坊地下一間米線專門店吃晚飯
選這裡,是因為有可以滿足水爺的咖喱飯,又有水太太喜愛的米線
 

 
水太太點了清湯六寶米線($39)
六寶有手打肉丸、粟米雞丸、爽滑牛丸、墨魚丸、雪場蟹棒、韓風泡菜餅、時蔬
每樣一件/粒
丸基本上沒有大問題的
但韓風泡菜餅味道很古怪,又沒有甚麼辣味
湯底不好味,只有鹽水味,清湯也不用是那麼清的吧
 
 
水爺點了咖喱吉列自然豬柳飯($45)
「自然」豬柳我們沒有去考究是甚麼東東來的
炸得都很脆,還有肉汁,不太乾
咖喱是咖喱魚蛋那種辣味,配吉列豬柳有點怪怪的,不過都可以接受
 
 
總的來說,這晚餐其實不太滿意,只此一次吧﹗
 
麻酸樂米線專門店
地址:屯門屯隆街1號錦薈坊地下106-107舖
電話:2458 8633
 
***
 
 

10 則留言:

  1. 我都好喜歡食米線呢 ! 大愛

    回覆刪除
  2. 這間我都幫襯過, 普普通通, 趕時間就咁一餐就OK, 因為通常有位~~~

    回覆刪除
  3. 好耐好耐之前,幫襯過佢哋陶大分店,印象中麻麻,唔係太好食!我一向對食物都無乜要求,只要食得落口就得,所以我啲 friend 都知道,如果連我都彈的話,咁嗰間食肆就真係 ……

    回覆刪除
    回覆
    1. haha... 絕對明白,呢間真係black list得

      刪除
  4. 呢間其他分店一向唔多人,連Down2鍾意米線的,食過都覺得麻麻 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,早知上網check下,原來真係唔少劣評,black list﹗

      刪除
  5. 淘大分店都ok, 宜家食lunch 既餐廳越來越難食. 好難選擇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗都會black list呢間架喇,而家想搵又平又好味既餐廳真係好困難

      刪除

水太太新開了facebook專頁,請like哦﹗
http://www.facebook.com/mrswater.blog

在此認識大家真好,歡迎留言哦~~ 你們的每一個回應和留言都是對水太太生活故事的回饋﹗

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...