2014年3月23日

✿ 綠茶牛油曲奇。附食譜


2014年3月8日

今次嘗試做綠茶牛油曲奇
用了之前做牛油曲奇的食譜,調節了一些份量
可參考:✿ [輕鬆煮意] * 愛心牛油曲奇〜附食譜
不過今次綠茶粉無論味道或顏色都不太足夠
上網再找資料才發現原來並非綠茶粉份量不足,而是應該用食用級綠茶粉才可以有最香濃的綠茶味
水太太用的是烘焙用的綠茶粉呢
下次可加份量或找找看食用級的綠茶粉來試試吧

<< 綠茶牛油曲奇 >>

材料:
金桶牛油  160g、糖霜 30g、低筋面粉 160g、粟粉 30g、綠茶粉 10g
  
做法:
1. 先將牛油和糖霜拌勻
2. 加入已隔篩的面粉和粟粉,拌勻並搓成圓球狀。
3. 將面糰分幾份,每份舖上牛油紙並用棒壓平至約3mm厚,然後放入雪櫃雪約15分鐘(視乎雪櫃溫度)
4. 將面糰用曲奇模按壓出形狀,可用字母壓模在曲奇面糰上壓字,剩下的面糰可再搓成圓球狀並重覆步驟3及4
5. 將面糰放入已預熱180度的焗爐內,焗約8分鐘至曲奇呈金黃色(時間視乎不同焗爐而有所不同)。

要介紹一下這字母印模,是淘寶貨來的

 
要先將字母逐塊逐塊剪下來
將想要的字母放入排字架上,注意字母方向
哈,下圖是錯誤示範,大家看到嗎?

 
很簡單的,記得先以麵粉撲一撲在印模上,否則會與曲奇粉糰黏得很厲害
再印上粉糰上,注意從雪櫃取出後的粉糰可先切出曲奇外形,但印字需待女火心戈 1-2分鐘才進行,否則曲奇太硬時會裂開
而印的深淺要適中,太深有機會裂開,有時會拔出來時會黏著更多粉糰,字會矇了
而太淺焗出來後不容易看到呢
 

 
水太太弄了兩款,有LOVE,有JESUS~~ 看得清楚嘛?
還有些沒有印字的呢

 
再將曲奇放入淘寶的精美盒子內
可送給親友呢

 
***
 

11 則留言:

  1. 咩叫做食用級綠茶粉呀?

    我自己就習慣用一半台灣綠茶粉溝一半日本抹茶粉,因為台灣貨夠濃味,日本貨夠綠,妳睇我個嘜頭,幾鮮綠色!係我表妹喺日本買返嚟俾我呀!

    妳嗰套字母大約幾銀呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知咩係食用級綠茶粉,上網見人地咁講咋,我見supermarket得飲用級既綠茶粉呢~~ 咁你係用可以開水飲既綠茶粉嘛?等我下次試試先﹗

      套字母印模好似係十幾蚊人仔~~

      刪除
    2. 係呀,沖水開的抹茶粉。

      抵玩喎!

      刪除
  2. 好似真係差少少色,不過個樣都幾靚呀~~套字母幾抵玩喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 等一次玩印字母,都幾好玩既,不過洗就辛苦d,要逐粒逐粒洗先乾淨囉

      刪除
  3. 我也買了烘焙綠茶, 準備整曲奇, 原來要加食用綠茶粉, 咁朱古力味,是否也是要加食用朱古力粉呢, 我兩種也準備整呀, 見妳啲心型曲奇好靚, 不過, 啲綠茶色的確很淡色

    回覆刪除
    回覆
    1. 朱古力我未整過呢,應該普通朱古力粉就ok

      刪除
  4. 顏色真係差少少, 繼續加油~~~套字母, 我之前都想淘番嚟~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 淘黎有時間玩下都幾好,不過洗就麻煩d~~ 但如果掌握到個技巧應該都印得幾靚~~

      刪除
  5. 我呢排好鍾意食綠茶味的東西呀,很想試下這個!

    回覆刪除

水太太新開了facebook專頁,請like哦﹗
http://www.facebook.com/mrswater.blog

在此認識大家真好,歡迎留言哦~~ 你們的每一個回應和留言都是對水太太生活故事的回饋﹗

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...