2014年3月20日

✿ 果然推介。元朗超優質午餐在NEW YORK CAFE

 
2014年3月15日
 
難得今次星期六的下午可以和水爺一同吃飯
平日不是水太太要上班就是他要上甚麼甚麼培訓班
 
住了元朗那麼久,一直聽了那麼多好評,但水太太一直還未到過NEW YORK CAFE呢
想不到這裡的午餐果然又平又高質素,難得這麼多好評呢
 
點餐前已預備了薯片配沙律醬
薯片帶有少許香料味,有重重的辣椒粉和胡椒粉味(放心,不辣的,但有那種香味)
有點像墨西哥風情
 
 
餐湯是忌廉雜菜湯
黑糊椒粉是侍應上菜時即場灑上的,這服務可一讚,感覺到了高級餐廳般
雜菜湯味道沒有特別,算足料,忌廉不是很濃稠的那種,OK
 
 
水爺點了安格斯牛肉($55)
賣相非常討好
那杯牛肉的汁料正到不很了,有紅酒味和濃濃的牛湯味,好香好好味
牛肉則煮得有點差參,有幾件是很腍的,但有幾件煮得過了火,很靵
但牛肉是很入味的,而且份量很多,約有7-8件牛肉,超滿足
麵包是脆脆的,沙律都不賴
 
 
水太太點了雞扒蕃茄醬燴意粉($45)
賣相一樣是很漂亮的
雞扒外皮煎得相當脆,而雞肉的汁料仍保存著
雞肉也是相當的彈牙,超讚
扁意粉煮得剛剛好,不會太腍又不會太硬,而且很有彈性,吃下去有種很爽的感覺
汁料是蕃茄醬來的,主要的醬汁都收在意粉底下,酸酸咸咸
配意粉是相當好亦能中和煎雞扒的油膩感
原本單看菜色名字,事實上一點也不吸引,但原來真的深藏不露,吃下去就見真章,不得了
 
 
最吸引的還是價錢,毋須加一的,已包括餐前小食、餐湯、主菜、餐飲
可惜真的頗多人,吃得比較趕急,侍應亦非常快速地收碟,使吃飯變得有點緊張
但能以茶餐廳的價錢吃到高級水準,真是超值呀
水太太覺得這午餐若在尖沙咀、灣仔地區最少可賣$100呢
認真超值﹗
 
NEW YORK CAFE & BAR
地址:元朗鳳翔路2-6號交通廣場地下33-34號舖
電話:2478 9638
 
***
 

22 則留言:

  1. 拍拖撐檯腳,好幸福呀!

    回覆刪除
  2. 真係抵食喎,依家去一轉 "大快樂" 食個快餐都差唔多喇!

    係咪即係體育館對面呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 體育館附近啦,過條馬路架,交通廣場地下~~

      刪除
  3. 我食過一次真喺超得平靚正架^

    回覆刪除
  4. 我超中意食佢既牛柳嫁

    回覆刪除
  5. 我都食過一次晚餐, 味道唔錯, 不過侍應當時幫我們點餐, 點完就話食的時候"唔俾影相", 我們都覺得好意外......可能依家佢哋改咗呢個"古怪規則"啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔俾影相?﹗咁奇怪?﹗侍應冇理我地喎~~ 影相可以o係fb幫你宣傳下,咁都唔得?怪怪

      刪除
  6. 對呀,呢間真係好好味,我都LIKE 呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁平又可以咁有水準,真係要食多d~~

      刪除
  7. 這間餐廳想試好耐次次去食都full, 仍未有機會試, 估唔到 Lunch咁平, 是否可電話book位呢? 妳們當日等左幾耐位呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地冇卜位呀,但係好好彩,星期六lunch time大約1:00pm左右唔駛點等呀,佢有問我地有冇卜位,咁我諗你可以試下book位呀~~
      好抵食呀﹗

      刪除
  8. 回覆
    1. 我地冇卜位呀,但係好好彩,星期六lunch time大約1:00pm左右唔駛點等呀,佢有問我地有冇卜位,咁我諗你可以試下book位呀~~ 卜左去穩陣d,因為我地坐低左冇幾耐已有其他客要等位

      刪除
  9. 乜lunch咁平?附近食醉雞米都升到差不多四十。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢間lunch我都估唔到原來咁平,抵食呀﹗個醉雞雖然好味,但真係又貴又食唔飽﹗

      刪除
  10. 真係唔錯咁喎,又咁抵, 下次去開一定要試試~~

    回覆刪除

水太太新開了facebook專頁,請like哦﹗
http://www.facebook.com/mrswater.blog

在此認識大家真好,歡迎留言哦~~ 你們的每一個回應和留言都是對水太太生活故事的回饋﹗

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...